

כנס ״פולין–ישראל: שורשים, קהילה ועתיד״
השבוע לקחנו חלק בכנס ״פולין - ישראל: שורשים, קהילה ועתיד״ - יומיים של מפגשים, שיח וחיבורים סביב המורשת היהודית־פולנית והדרכים לשמר אותה גם לדורות הבאים. הכנס, שנערך ביפו ביוזמת המכון הפולני ושגרירות פולין בישראל, הפגיש לראשונה, תחת קורת גג אחת, ראשי קהילות יוצאי פולין, חוקרים, אנשי תרבות ונציגי מוסדות משתי המדינות. במסגרת הכנס השתתפה יו״ר הארגון, עו״ד שלומית בק, בפאנל ״זיכרון חי: מנהיגות קהילתית ושיתופי פעולה”, שעסק ביוזמות לשימור קהילות, בהמשכיות בין־דורית ובחיזוק הקשרים עם

